НАЈВАЖНИЈЕ ВЕСТИ :  
ИНФО
ДА-МЕ
Верски календар
ort10. мај - Св. Ап. Симон Зилот; преп. Исидора (оданије Васкрса)
catДезидерије, Жељко, Вилим
mus2. Реџеб 1433.
jew2. Сиван 5772.
Курсна листа
23. 05. 2012.
EUR
EUR
114.74
USD
USD
90.54
CHF
CHF
95.53
GBP
GBP
142.63
BAM
BAM
58.67

twitter follow us

Вест
Промените величину слова:
Читaј ми!

У сарадњи са ФТН и фирмом AlfaNum

Рибље уље за бољи рад срца

27. јануар 2012. | 13:26 | Извор: Танјуг
ЛОНДОН -

Ново истраживање је показало да би људи са срчаним проблемима могли имати користи од свакодневног узимања рибљег уља.

Научници британског Империал колеџа у Лондону прегледали су податке о готово 7.000 људи с хроничним срчаним проблемима, при чему је група људи свакодневно узимала капсуле које су садржале грам рибљег уља, док су други свакодневно узимали плацебо.

Стручњаци су открили да они који су узимали рибље уље имају девет одсто мањи ризик за смрт, а за осам одсто је био мањи и постотак хоспитализација, преноси медицински сајт "Мој доктор".

Доктор Мартин Коуви је објаснио да би се само у Великој Британији сваке године могло спасити 100.000 живота када би само две трећине пацијената који имају срчане тегобе узимало капсуле рибљег уља.

У чланку објављеном у стручном часопису "European Journal of Cardiovascular Medicine", аутори истраживања су написали да се надају да ће рибље уље или капсуле са омега-3 масним киселинама ускоро бити уврштене у међународне препоруке за лечење хроничних срчаних тегоба.

Досадашњим истраживањима је утврђено да омега-3 масне киселине смањују ризик за срчане аритмије које доводе до нагле смрти, снижавају ниво триглицерида у крви, смањују раст и брзину настанка атеросклеротичног крвног угрушка и снижавају крвни притисак.


подели вест са пријатељима:

Пошаљи пријатељу на e-mail.